Τιμολόγια ΠΟΛ 1150 άρθρο 39Α

ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΕΙ ΑΡΘΡΟΥ 39Α ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ ΚΑΙ ΠΟΛ 1150/2017

Οι παραγγελίες με αποστολές από το κατάστημα μας , με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον πρώτα ελέγξουμε την ορθότητα των απαραίτητων εγγράφων (διάρκεια ελέγχου 4 έως 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής τους) και την υπαγωγή σας στο ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ, ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 39Α του Κώδικα ΦΠΑ και οι οδηγίες της ΠΟΛ 1150/2017.

Ειδικότερα, για την πραγματοποίηση αγοράς με έκδοση ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ απαιτούνται τα ακόλουθα βήματα:

  • Εγγραφή ως Νέος Πελάτης, επιλέγοντας την ομάδα πελατών "Τιμολόγιο".
  • Μετά την εγγραφή σας θα πρέπει να μας στείλετε τα παρακάτω έγγραφα στο e-mail μας invoice@trackstore.gr:
    • Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxis net (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα της αποστολής των εγγράφων.
    • Αντίγραφο της ταυτότητας του Επιχειρηματία σε περίπτωση ατομικής επιχείρησης ή του Νομίμου Εκπροσώπου της εταιρείας σε περίπτωση νομικού προσώπου (σε αρχείο pdf).
    • Καταστατικό και ΦΕΚ ή Ανακοίνωση ΓΕΜΗ καθώς και εκτύπωση από Στοιχεία Μητρώου Νομικού Προσώπου από το Taxis net (σε αρχείο pdf), όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα της αποστολής των εγγράφων και από το οποίο θα προκύπτει ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της εταιρείας (αφορά μόνο νομικά πρόσωπα).
    • Επίσημο έγγραφο από την τράπεζα στην οποία διατηρεί ο Πελάτης λογαριασμό , το οποίο αποδεικνύει ότι ο πελάτης είναι δικαιούχος του λογαριασμού και ότι ο λογαριασμός είναι επαγγελματικός και ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του Πελάτη (σε αρχείο pdf)

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή τα έγγραφα που μας σταλούν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου και της ΠΟΛ 1150/2017, καθώς και σε περίπτωση μη εξόφλησης εντός 48 ωρών, με Τραπεζική Μεταφορά ή Έμβασμα, από τον εταιρικό/επαγγελματικό λογαριασμό που ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του Πελάτη , η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.

Μετά την αποστολή και τον έλεγχο των εγγράφων από το λογιστήριο μας εντός της ως άνω ορισθείσας προθεσμίας, θα λάβει χώρα επεξεργασία των εγγράφων και μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της, οι εγκεκριμένοι πελάτες θα μπορούν να προχωρήσουν σε παραγγελίες, αφού συνδεθούν με το λογαριασμό τους.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου η πληρωμή γίνεται μόνο με Τραπεζική Μεταφορά ή Έμβασμα, από εταιρικό/επαγγελματικό λογαριασμό που ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του Πελάτη και η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στην έδρα του Πελάτη.


H αποστολή θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικά στην έδρα της επιχείρησης.

Από την στιγμή που έχετε ήδη μια παραγγελία σε εξέλιξη δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταχωρήσετε και δεύτερη.Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της πρώτης παραγγελίας τότε μπορείτε να καταχωρήσετε την επόμενη.

Η παραλαβή του δέματος γίνεται μόνο από το νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης προσκομίζοντας την ταυτότητα του ή το διαβατήριο του για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ ή ΑΤ) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.


Παραγγελία και κατάρτιση σύμβασης μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.trackstore.gr


Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας www.trackstore.gr αποτελεί την παρουσία της εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω αυτού , προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τελικούς καταναλωτές οι οποίοι θα είναι και οι τελικοί χρήστες αυτών. Δεδομένων των ανωτέρω ο κάθε πελάτης έχει την δυνατότητα να αγοράσει μέχρι δύο (2) τεμάχια.